Як все працює

  • Заповніть коротку заявку.
  • Миттєво отримуєте контакти постачальників у яких може бути ваша деталь.
  • Паралельно вам телефонують постачальники.
  • Обираєте найвигіднішу пропозицію.
01
icon1

Заповніть
коротку заявку

Просто вкажіть які запчастини вам потрібні і додайте дані про авто.

02
icon2

Отримайте
миттєвий результат

Система одразу покаже вам постачальників, у яких уже є потрібні деталі. Ви можете зв’язатися з ними прямо зараз без очікування!

03
icon3

Постачальники
зв’язуються з вами

Постачальники, які побачать вашу заявку в системі та мають вигідні пропозиції, самі напишуть або зателефонують вам, щоб запропонувати найкращі умови.

04
icon4

Обирайте
вигідну пропозицію

Порівнюйте ціни, умови доставки та зв’язуйтесь з тими, хто вам підходить. Ви самі контролюєте процес — швидко, зручно, ефективно!

Питання та відповіді

У більшості випадків ви одразу побачите, хто з постачальників уже має потрібну деталь, і можете зв’язатися з ними напряму.

Паралельно ваш запит отримає вся база продавців, і вони самі запропонують вам свої варіанти — зазвичай це відбувається протягом 10–30 хвилин.

У деяких випадках відповіді можуть надходити довше, залежно від часу доби чи дня тижня розміщення заявки.

Продавці в статусах PROFI та VIP проходять перевірку перед активацією в системі.

VIP продавці є найбільш перевіреними, і ми наполегливо радимо працювати саме з ними для вашої безпеки та надійності.

Увага! ZAP не є учасником угоди, тому радимо завжди уточнювати інформацію про продавця: назву компанії, контактні дані, умови доставки та повернення.

Так. Реєстрація доступна не тільки для компаній або ФОП, які професійно займаються продажем автозапчастин, але і тим, хто лише починає свій шлях десь в гаражі чи хоче продати свій авто на запчастини.

Але ви не зможете набути статус Profi чи VIP не маючи офіційно зареєстрованого СПД. Піднімайтеся до ФОП і ви зможете мати всі переваги сервісу та довіру клієнтів.

VIP-статус на платформі Autozap.net.ua — це спеціальний рівень довіри та визнання, який присвоюється постачальникам автозапчастин, що стабільно демонструють високу якість обслуговування, дотримуються правил сервісу та активно впливають на його розвиток.

  • Довгий час успішно працюють у сфері продажу автозапчастин
  • Мають бездоганну репутацію серед покупців (високий рейтинг, позитивні відгуки, мінімум скарг)
  • Надають товари та послуги найвищої якості
  • Пропонують розширені гарантії на свої запчастини
  • Дотримуються всіх правил і стандартів платформи
  • Швидко обробляють заявки, оперативно відповідають на звернення
  • Постійно оновлюють свої прайси та підтримують актуальність інформації
  • Допомагають розвивати сервіс, беручи участь у тестуванні нових функцій
  • Гарантують надійність та якість — це важливо для захисту інтересів покупців
  • Формують еталон роботи, на який орієнтуються інші постачальники
  • Здатні обслуговувати велику кількість запитів і не підводять у критичних ситуаціях
  • Їхня відповідальність і добросовісність знижують ризики для всіх користувачів
  • Будують довіру до сервісу Zap та створюють позитивний досвід
  • Бути активним користувачем платформи не менше ніж 6 місяців
  • Мати бездоганну історію виконання замовлень та відгуків
  • Пройти перевірку модератором сервісу
  • Погодити індивідуальні умови VIP-обслуговування з адміністрацією
  • Підтвердити відповідність VIP-профілю (прайс, повернення, доставка, гарантії)

 VIN-код — це унікальний ідентифікаційний номер вашого авто. Ви можете знайти його:

  • на панелі приладів (видно через лобове скло)

  • на стійці дверей водія біля замка

  • у техпаспорті автомобіля на зворотній стороні

Фільтри створюються для того, щоб:

1. Знаходити в розділі Заявки ті, що вас цікавлять. 

2. Зберігати фільтри для автоматичної розсилки повідомлень в ТГ боті. Це дає можливість вам отримувати повідомлення про всі нові заявки в Zap.net.ua які відповідають параметрам вашим фільтрів.

До прикладу, ви розбираєте Renault Trafic з 2005 по 2025 роки випуску. Щоб знаходити заявки на запчастини саме по цих авто додаєте у фільтр налаштування Марка: Renault Модель: Trafic роки випуску з 2005 по 2025р. Зберігаєте з потрібною вам назвою і в подальшому вам по налаштуваннях цього фільтра будуть приходити пропозиції з новими заявками в ТГ бот. Як підключити ТГ бот для сповіщень читай в наступній існтрукції.

Ви можете обирати декілька варіантів з випадаючого списку чи всі. Наприклад, ви продаєте фари на японські авто і можете обрати Mitsubishi, Nissan, Lexus, Toyota і так в інших полях так само.

Збережені фільтри відображаються у Кабінеті в розділі Мої фільтри

Сповіщення про нові повідомлення, нові заявки за вашим фільтром, пропозиції і т.д. можна отримувати на пошту (нічого не треба робити додатково) та в телеграм бот (потрібно його підєднати в інтерфейсі сервісу Zap.net.ua). 

Для того, щоб отримувати сповіщення в телеграм боті Zap треба натиснути кнопку Підключити бота в розділі вашого кабінету і пройти за посиланням в теелграм і там надати згоду для підєднання боту.

Після цього ваш Телеграм бот готовий приймати повідомлення про всі зміни ву вашому аккаунті.

Параметри розсилок по нових заявках ви налаштовуєте змінюючи фільтри. Збережені фільтри ви можете змінити в Кабінет - Мої фільтри.

Zap.net.ua пропонує багаторівневу систему статусів, що надає продавцям різний рівень доступу до функціоналу сервісу, довіри з боку покупців та маркетингових переваг. Чим вищий ваш статус — тим більше можливостей отримувати релевантні заявки та продавати ефективно.


🔸 Базовий тариф (Безкоштовний)

Що є:

  • Можливість відповідати вручну на заявки

  • Доступ до контактів замовників по отриманих заявках

  • Профіль у системі з базовою інформацією

  • Публічні відгуки

  • Доступ до архіву заявок (без фільтрів)

Обмеження:

  • Не бачите заявки, доступні лише для PROFI або VIP продавців

  • Відсутнє завантаження прайсу

  • Немає автоматичних відповідей та розсилок

  • Лише один фільтр, обмежений пошук

  • Немає інтеграцій або підвищеної видимості


🟨 Profi тариф (500 грн/міс)

Переваги:

  • Доступ до заявок, видимих лише Profi продавцям

  • Пріоритет над базовими у видачі

  • Завантаження до 10 000 артикулів у прайс

  • Автоматичні відповіді за трьома рівнями релевантності

  • Повідомлення про нові заявки кожні 10 хв

  • Кілька фільтрів, пошук по кількох марках

  • Доступ до повного архіву з фільтрами

  • Мітка "Профі постачальник"

  • Переносимо відгуки з інших платформ

Обмеження:

  • Немає пріоритету №1 (тільки після VIP)

  • Немає виділення профілю в каталозі

  • Немає доступу до заявок лише для VIP


🟥 VIP тариф (умови індивідуальні)

Переваги:

  • Все, що включає Profi тариф

  • Доступ до заявок лише для VIP

  • Найвищий пріоритет у видачі

  • Статус "Рекомендований постачальник Autozap"

  • Безлімітне завантаження прайсу

  • Повна ринкова аналітика: попит, сезонність, ТОП-запити

  • Персональний менеджер підтримки

  • API-інтеграція з ERP/CRM

  • Участь у бета-доступі до нових функцій

  • Пряма техпідтримка 7 днів/тиждень

  • Висвітлення у рекомендаціях сервісу

Обмежень немає — відкрито все.

❗ Цей тариф доступний за індивідуальними умовами. Після підтвердження заявки модератором клієнт отримує повну інформацію.

Кожен автовласник, що шукає запчастини, може розміщувати заявки, спілкуватися з продавцями та користуватись сервісами підбору номерів. Розширення статусу відкриває додаткові зручності та функціонал.


🟢 Власник авто (Безкоштовно)

Що є:

  • Створення заявок

  • Безкоштовне визначення номерів (повільно)

  • Отримання автоматичних і ручних відповідей

  • Внутрішній чат з продавцем

  • Архів своїх заявок

  • Оновлення заявки раз на добу

  • Можливість залишати відгуки

Обмеження:

  • Неможливо редагувати заявку

  • Немає статусу "перевірений покупець"

  • Оновлення заявки лише 1 раз/доба

  • Обмежений архів без фільтрів


🔵 Profi покупець (500 грн/міс)

Переваги:

  • Всі можливості статусу "Власник авто"

  • Розширені фільтри в архіві заявок

  • Редагування та оновлення заявки кожні 4 години

  • Статус "Перевірений покупець" — підвищує довіру продавців

  • Доступ до закритих заявок

  • Швидкий платний підбір номерів за списками

  • Прямий чат із продавцем одним кліком

  1. Зареєструйтесь на Zap.net.ua — це безкоштовно й займає лише кілька хвилин.

  2. Оформіть профіль: додайте основну інформацію про себе чи компанію. Цей крок критично важливий. У випадку можливих претензій з боку клієнта, ви зможете посилатися на інформацію, зазначену у своєму профілі. Обов’язково вкажіть: умови роботи, повернення, гарантії, доставку, графік, контактні дані. Без заповненого профілю ваш обліковий запис не буде вважатися повноцінним.

  3. Налаштуйте фільтр заявок — це дозволить вам отримувати сповіщення лише по тих запитах, які вас цікавлять. Це значно підвищить ефективність роботи. Для налаштування фільтру треба перейти в розділ ВСІ ЗАЯВКИ  . В розділі побачити зверху таблиці заявок фільтр, додайте по кожному пункту цього фільтра те, що шукаєте і поставте галочку Зберегти фільтр 

  4. Підключіть Telegram-бота у розділі «Мої дані». Ви миттєво отримаєте повідомлення про нові заявки та відповіді прямо у месенджері.

  5. Отримуйте заявки — вже на базовому тарифі ви можете вручну відповідати на запити покупців.

  6. Оновіть статус до PROFI або VIP, щоб підвищити ефективність роботи, отримати доступ до автоматичних відповідей, завантажити свій прайс та отримувати більше релевантних запитів.

  7. Почніть комунікацію: відповідайте клієнтам у зручному чаті, користуйтеся Telegram-ботом для сповіщень та переглядайте заявки у своєму кабінеті.

  8. Підвищуйте довіру: система рейтингів і відгуків допоможе вам отримувати більше замовлень.

Щоб ваша заявка була більш помітною та з’являлася вище в списку, скористайтеся функцією "Оновити та Підняти".


1. Перейдіть у розділ Мої заявки

Відкрийте Мої заявки — тут відображаються всі ваші активні заявки.


2. Оберіть заявку для редагування

Знайдіть потрібну заявку та натисніть піктограму ✏️ (ручка) — це кнопка редагування.


3. Оновіть дані (за потреби)

На сторінці редагування можна змінити інформацію про заявку: назву, опис, контактні дані тощо.

Якщо змінювати нічого не потрібно — переходьте одразу до підняття.


4. Підніміть заявку вгору

Прокрутіть сторінку вниз і натисніть кнопку "Оновити та Підняти" з іконкою 💰. 

  • Тариф "Профі" — безкоштовне підняття раз на 4 години.

  • Тариф "Автовласник" — безкоштовне підняття раз на 24 години.

  • У будь-який час (для обох тарифів) — підняття за 1 кредит.


💡 Порада: Регулярне підняття заявок підвищує їх видимість та збільшує шанс швидко знайти покупця чи замовника.

Якщо після публікації заявки ви вже знайшли потрібну запчастину або просто передумали, щоб постачальники не витрачали час на відповіді, заявку можна архівувати.


Варіант 1 — Архівація прямо з Telegram

Якщо ви підключені до нашого Telegram-бота і отримуєте в ньому пропозиції від постачальників, то разом із повідомленнями буде кнопка "Архивувати".

  • Натисніть цю кнопку, і заявка одразу потрапить в архів.

  • Вам не потрібно заходити на сайт чи шукати заявку в особистому кабінеті. Це найшвидший спосіб.


Варіант 2 — Архівація через сайт

Якщо ви не користуєтесь Telegram-ботом або зручніше діяти через сайт:

  1. Перейдіть у розділ Мої заявки.

  2. Знайдіть заявку, яка вже не актуальна.

  3. Натисніть кнопку "Архивувати" (іконка з коробкою чи схожим символом).


💡 Порада: Архівація допомагає підтримувати порядок у ваших заявках та економить час постачальникам. При потребі ви завжди зможете відновити заявку з архіву.

віваіваіваіва

Продавці в статусах PROFI та VIP проходять перевірку перед активацією в системі.

VIP продавці є найбільш перевіреними, і ми наполегливо радимо працювати саме з ними для вашої безпеки та надійності.

Увага! ZAP не є учасником угоди, тому радимо завжди уточнювати інформацію про продавця: назву компанії, контактні дані, умови доставки та повернення.

Zap.net.ua пропонує багаторівневу систему статусів, що надає продавцям різний рівень доступу до функціоналу сервісу, довіри з боку покупців та маркетингових переваг. Чим вищий ваш статус — тим більше можливостей отримувати релевантні заявки та продавати ефективно.


🔸 Базовий тариф (Безкоштовний)

Що є:

  • Можливість відповідати вручну на заявки

  • Доступ до контактів замовників по отриманих заявках

  • Профіль у системі з базовою інформацією

  • Публічні відгуки

  • Доступ до архіву заявок (без фільтрів)

Обмеження:

  • Не бачите заявки, доступні лише для PROFI або VIP продавців

  • Відсутнє завантаження прайсу

  • Немає автоматичних відповідей та розсилок

  • Лише один фільтр, обмежений пошук

  • Немає інтеграцій або підвищеної видимості


🟨 Profi тариф (500 грн/міс)

Переваги:

  • Доступ до заявок, видимих лише Profi продавцям

  • Пріоритет над базовими у видачі

  • Завантаження до 10 000 артикулів у прайс

  • Автоматичні відповіді за трьома рівнями релевантності

  • Повідомлення про нові заявки кожні 10 хв

  • Кілька фільтрів, пошук по кількох марках

  • Доступ до повного архіву з фільтрами

  • Мітка "Профі постачальник"

  • Переносимо відгуки з інших платформ

Обмеження:

  • Немає пріоритету №1 (тільки після VIP)

  • Немає виділення профілю в каталозі

  • Немає доступу до заявок лише для VIP


🟥 VIP тариф (умови індивідуальні)

Переваги:

  • Все, що включає Profi тариф

  • Доступ до заявок лише для VIP

  • Найвищий пріоритет у видачі

  • Статус "Рекомендований постачальник Autozap"

  • Безлімітне завантаження прайсу

  • Повна ринкова аналітика: попит, сезонність, ТОП-запити

  • Персональний менеджер підтримки

  • API-інтеграція з ERP/CRM

  • Участь у бета-доступі до нових функцій

  • Пряма техпідтримка 7 днів/тиждень

  • Висвітлення у рекомендаціях сервісу

Обмежень немає — відкрито все.

❗ Цей тариф доступний за індивідуальними умовами. Після підтвердження заявки модератором клієнт отримує повну інформацію.

Кожен автовласник, що шукає запчастини, може розміщувати заявки, спілкуватися з продавцями та користуватись сервісами підбору номерів. Розширення статусу відкриває додаткові зручності та функціонал.


🟢 Власник авто (Безкоштовно)

Що є:

  • Створення заявок

  • Безкоштовне визначення номерів (повільно)

  • Отримання автоматичних і ручних відповідей

  • Внутрішній чат з продавцем

  • Архів своїх заявок

  • Оновлення заявки раз на добу

  • Можливість залишати відгуки

Обмеження:

  • Неможливо редагувати заявку

  • Немає статусу "перевірений покупець"

  • Оновлення заявки лише 1 раз/доба

  • Обмежений архів без фільтрів


🔵 Profi покупець (500 грн/міс)

Переваги:

  • Всі можливості статусу "Власник авто"

  • Розширені фільтри в архіві заявок

  • Редагування та оновлення заявки кожні 4 години

  • Статус "Перевірений покупець" — підвищує довіру продавців

  • Доступ до закритих заявок

  • Швидкий платний підбір номерів за списками

  • Прямий чат із продавцем одним кліком

VIP-статус на платформі Autozap.net.ua — це спеціальний рівень довіри та визнання, який присвоюється постачальникам автозапчастин, що стабільно демонструють високу якість обслуговування, дотримуються правил сервісу та активно впливають на його розвиток.

  • Довгий час успішно працюють у сфері продажу автозапчастин
  • Мають бездоганну репутацію серед покупців (високий рейтинг, позитивні відгуки, мінімум скарг)
  • Надають товари та послуги найвищої якості
  • Пропонують розширені гарантії на свої запчастини
  • Дотримуються всіх правил і стандартів платформи
  • Швидко обробляють заявки, оперативно відповідають на звернення
  • Постійно оновлюють свої прайси та підтримують актуальність інформації
  • Допомагають розвивати сервіс, беручи участь у тестуванні нових функцій
  • Гарантують надійність та якість — це важливо для захисту інтересів покупців
  • Формують еталон роботи, на який орієнтуються інші постачальники
  • Здатні обслуговувати велику кількість запитів і не підводять у критичних ситуаціях
  • Їхня відповідальність і добросовісність знижують ризики для всіх користувачів
  • Будують довіру до сервісу Zap та створюють позитивний досвід
  • Бути активним користувачем платформи не менше ніж 6 місяців
  • Мати бездоганну історію виконання замовлень та відгуків
  • Пройти перевірку модератором сервісу
  • Погодити індивідуальні умови VIP-обслуговування з адміністрацією
  • Підтвердити відповідність VIP-профілю (прайс, повернення, доставка, гарантії)

У більшості випадків ви одразу побачите, хто з постачальників уже має потрібну деталь, і можете зв’язатися з ними напряму.

Паралельно ваш запит отримає вся база продавців, і вони самі запропонують вам свої варіанти — зазвичай це відбувається протягом 10–30 хвилин.

У деяких випадках відповіді можуть надходити довше, залежно від часу доби чи дня тижня розміщення заявки.

Так. Реєстрація доступна не тільки для компаній або ФОП, які професійно займаються продажем автозапчастин, але і тим, хто лише починає свій шлях десь в гаражі чи хоче продати свій авто на запчастини.

Але ви не зможете набути статус Profi чи VIP не маючи офіційно зареєстрованого СПД. Піднімайтеся до ФОП і ви зможете мати всі переваги сервісу та довіру клієнтів.

 VIN-код — це унікальний ідентифікаційний номер вашого авто. Ви можете знайти його:

  • на панелі приладів (видно через лобове скло)

  • на стійці дверей водія біля замка

  • у техпаспорті автомобіля на зворотній стороні

Фільтри створюються для того, щоб:

1. Знаходити в розділі Заявки ті, що вас цікавлять. 

2. Зберігати фільтри для автоматичної розсилки повідомлень в ТГ боті. Це дає можливість вам отримувати повідомлення про всі нові заявки в Zap.net.ua які відповідають параметрам вашим фільтрів.

До прикладу, ви розбираєте Renault Trafic з 2005 по 2025 роки випуску. Щоб знаходити заявки на запчастини саме по цих авто додаєте у фільтр налаштування Марка: Renault Модель: Trafic роки випуску з 2005 по 2025р. Зберігаєте з потрібною вам назвою і в подальшому вам по налаштуваннях цього фільтра будуть приходити пропозиції з новими заявками в ТГ бот. Як підключити ТГ бот для сповіщень читай в наступній існтрукції.

Ви можете обирати декілька варіантів з випадаючого списку чи всі. Наприклад, ви продаєте фари на японські авто і можете обрати Mitsubishi, Nissan, Lexus, Toyota і так в інших полях так само.

Збережені фільтри відображаються у Кабінеті в розділі Мої фільтри

Сповіщення про нові повідомлення, нові заявки за вашим фільтром, пропозиції і т.д. можна отримувати на пошту (нічого не треба робити додатково) та в телеграм бот (потрібно його підєднати в інтерфейсі сервісу Zap.net.ua). 

Для того, щоб отримувати сповіщення в телеграм боті Zap треба натиснути кнопку Підключити бота в розділі вашого кабінету і пройти за посиланням в теелграм і там надати згоду для підєднання боту.

Після цього ваш Телеграм бот готовий приймати повідомлення про всі зміни ву вашому аккаунті.

Параметри розсилок по нових заявках ви налаштовуєте змінюючи фільтри. Збережені фільтри ви можете змінити в Кабінет - Мої фільтри.

  1. Зареєструйтесь на Zap.net.ua — це безкоштовно й займає лише кілька хвилин.

  2. Оформіть профіль: додайте основну інформацію про себе чи компанію. Цей крок критично важливий. У випадку можливих претензій з боку клієнта, ви зможете посилатися на інформацію, зазначену у своєму профілі. Обов’язково вкажіть: умови роботи, повернення, гарантії, доставку, графік, контактні дані. Без заповненого профілю ваш обліковий запис не буде вважатися повноцінним.

  3. Налаштуйте фільтр заявок — це дозволить вам отримувати сповіщення лише по тих запитах, які вас цікавлять. Це значно підвищить ефективність роботи. Для налаштування фільтру треба перейти в розділ ВСІ ЗАЯВКИ  . В розділі побачити зверху таблиці заявок фільтр, додайте по кожному пункту цього фільтра те, що шукаєте і поставте галочку Зберегти фільтр 

  4. Підключіть Telegram-бота у розділі «Мої дані». Ви миттєво отримаєте повідомлення про нові заявки та відповіді прямо у месенджері.

  5. Отримуйте заявки — вже на базовому тарифі ви можете вручну відповідати на запити покупців.

  6. Оновіть статус до PROFI або VIP, щоб підвищити ефективність роботи, отримати доступ до автоматичних відповідей, завантажити свій прайс та отримувати більше релевантних запитів.

  7. Почніть комунікацію: відповідайте клієнтам у зручному чаті, користуйтеся Telegram-ботом для сповіщень та переглядайте заявки у своєму кабінеті.

  8. Підвищуйте довіру: система рейтингів і відгуків допоможе вам отримувати більше замовлень.

Якщо після публікації заявки ви вже знайшли потрібну запчастину або просто передумали, щоб постачальники не витрачали час на відповіді, заявку можна архівувати.


Варіант 1 — Архівація прямо з Telegram

Якщо ви підключені до нашого Telegram-бота і отримуєте в ньому пропозиції від постачальників, то разом із повідомленнями буде кнопка "Архивувати".

  • Натисніть цю кнопку, і заявка одразу потрапить в архів.

  • Вам не потрібно заходити на сайт чи шукати заявку в особистому кабінеті. Це найшвидший спосіб.


Варіант 2 — Архівація через сайт

Якщо ви не користуєтесь Telegram-ботом або зручніше діяти через сайт:

  1. Перейдіть у розділ Мої заявки.

  2. Знайдіть заявку, яка вже не актуальна.

  3. Натисніть кнопку "Архивувати" (іконка з коробкою чи схожим символом).


💡 Порада: Архівація допомагає підтримувати порядок у ваших заявках та економить час постачальникам. При потребі ви завжди зможете відновити заявку з архіву.

віваіваіваіва

Щоб ваша заявка була більш помітною та з’являлася вище в списку, скористайтеся функцією "Оновити та Підняти".


1. Перейдіть у розділ Мої заявки

Відкрийте Мої заявки — тут відображаються всі ваші активні заявки.


2. Оберіть заявку для редагування

Знайдіть потрібну заявку та натисніть піктограму ✏️ (ручка) — це кнопка редагування.


3. Оновіть дані (за потреби)

На сторінці редагування можна змінити інформацію про заявку: назву, опис, контактні дані тощо.

Якщо змінювати нічого не потрібно — переходьте одразу до підняття.


4. Підніміть заявку вгору

Прокрутіть сторінку вниз і натисніть кнопку "Оновити та Підняти" з іконкою 💰. 

  • Тариф "Профі" — безкоштовне підняття раз на 4 години.

  • Тариф "Автовласник" — безкоштовне підняття раз на 24 години.

  • У будь-який час (для обох тарифів) — підняття за 1 кредит.


💡 Порада: Регулярне підняття заявок підвищує їх видимість та збільшує шанс швидко знайти покупця чи замовника.